Thursday, December 7, 2017

Η γλυκιά υφή του θύματος… και ο "COCK!"


Πριν μερικούς μήνες έγινε μια τροποποίηση νόμου στην Καλιφόρνια ούτως ώστε να μην θεωρείται ποινικό αδίκημα η εις γνώση μετάδοση του ιού του AIDS - αν νομίζετε η Καλιφόρνια είναι μακρυά - δώστε λίγα χρόνια να μαθευτεί η νέα πατάτα και θα ρθει σε ένα ακριτικό χωριό δίπλα σου.

H λογική αυτής της νέας “κοινωνικής προόδου” χρησιμοποιεί ως συνήθως λογικοφανείς συνειρμούς - τάχατες ότι οι συνέπειες του νόμου στοχοποιούν με δυσμενή διάκριση τους ανθρώπους ΛΟΑΤ+ (ελληνιστή για το LGBTTQQIAAP+) 

Οι προοδευτικοί που βάρθηκαν να επαναεφεύρουν την κοινωνία - διότι όλοι οι άνθρωποι για χιλιάδες χρόνια ήταν ηλίθιοι ρατσιστές ομοφοβικοί ξενοφοβικοί σεξιστές κτλ κτλ και δεν εξελίχθηκαν ακόμη - ενώ αυτοί είναι κάτι το ξεχωριστό - είναι πεφωτισμένοι και θα μας δώσουν μια καλύτερη κοινωνία που δεν θα υπάρχουν κοινωνικές αδικίες και καταπίεση - εκτός φυσικά αν είσαι αυτό που λέμε “κανονικός” και θες να υπερασπιστείς στη τελική τα δικά σου πιστεύω - οπότε οι ανεκτικοί και ανοιχτοί δημοκράτες μετατρέπονται σε ανελεύθερη διασταύρωση ναζιστή/γκεστάπο και θα πρέπει σαδιστικά να βασανιστείς και να εξευτελιστείς μέχρι να βάλεις μυαλό. Η γνωστή κασέτα. Τι και αν η κάθε μπούρδα που φέρνουν στην κοινωνία έχει και τραγικές συνέπειες για τις οποίες πρέπει να κάνουμε τα στραβά μάτια.

Πέραν του ότι υπάρχουν άτομα που θα καταχραστούν τον νόμο όπως ένας τύπος εν ονόματι Cezar Chavez που εις γνώση του μετέδιδε το AIDS και μετά κορόιδευε τα θύματα του - αλλά μια πιο ενδιαφέρουσα περίπτωση είναι αυτή μιας κοπέλας 23 χρόνων πορνοστάρ, η οποία μετά την τροποποίηση του νόμου αρνήθηκε να συνεργαστεί με ένα γκέι πορνοσταρ που υποψιαζόταν ότι είχε aids. 
Η κοπέλα αυτή όπως είναι αναμενόμενο - στοχοποιήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τους σωτήρες της κοινωνικής δικαιοσύνης και συστηματικά διαπομπεύτηκε ως ομοφοβική δέχθηκε απειλές και στο τέλος αυτοκτόνησε

Είναι μια διαφορετική πτυχή του απολυταρχισμού - αυτό το νταιλίκη της κοινωνικής προοδευτικής αριστεράς - έχουμε εκπαιδευτεί να θεωρούμε ότι θύματα καταπίεσης πρέπει να είναι πάντα ΛΟΑΤ+.


Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού του απολυταρχισμού της ψευδοπροοδευτικότητας - που ακολουθεί πάντα την ίδια προβοκατόρικη συνταγή διαλέξτε τον πιο προκλητικό τίτλο: “Cock!” (ψωλή) και που θα πάμε να επιβάλουμε την μπούρδα αγνή αυτή τέχνη- (με λεφτά του φορολογουμένου), στη Σωτήρα! Με την ίδια λογική γιατί δεν πήγαν και στο Αγιο όρος να το ανεβάσουν;

Στην δίκαιη κοινωνία χωρίς διακρίσεις μια γυναίκα δεν έχει δικαίωμα να κάνει δυσμενή διάκριση σε ένα φορέα του AIDS  πρέπει με τον ζόρι να κοιμηθεί μαζί του - αλλιώς είναι ομοφοβική - με τον ίδιο παρανοϊκό συνειρμό δεν έχει το δικαίωμα η Σωτήρα ένα χωριό της Κύπρου να μην θέλει να συσχετιστεί με την παράσταση "Cock!"


Το γελοίο σε αυτή την κατάσταση δεν είναι η Σωτήρα ως Πορνοσταρ, είναι πως οι ίδιοι τύποι που κατηγορούν τους ανθρώπους εκεί ως τριτοκοσμικούς κτλ, είναι αυτοί που αν γυρίσεις και πεις, (λέμε τώρα) είμαι κατά της ανεξέλεγκτης τριτοκοσμικής μετανάστευσης διότι δεν είναι συμβατές οι κουλτούρες μας ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ θα σε κατηγορήσουν ως ρατσιστή ισλαμοφοβικό κτλ κτλ. "Γιατί να μην θες να γεμίσει ο χώρος σου με ανθρώπους που πετάνε ομοφυλόφιλους από τα κτήρια;" Γιατί δεν πάνε φυσικά να ανεβάσουν το COCK σε καμιά μουσουλμανική χώρα ή σε μια μουσουλμανική γειτονιά ή σε μπροστά από ένα τζαμί στην Ευρώπη; Μα βλέπετε εκεί είναι θέμα "θρησκευτικής ευαισθησίας" και "ρατσισμού" (κάποια θύματα είναι περισσότερο θύματα από τα άλλα, οι καφέ καταπιεσμένοι είναι πιο καταπιεσμένοι από λευκούς καταπιεσμένους).

Καθόλου δεν με ενδιαφέρει τι κάνει ο κάθε άνθρωπος τι σεξουαλικές προτιμήσεις έχει ποιον θέλει να παντρευτεί τι θέλει να κάνει με την ζωή του. Ουδέποτε μου κορόιδεψα, απομόνωσα ή έκρινα αρνητικά κάποιον για την σεξουαλικότητα του είναι αδιανόητο και αηδιαστικό να παρενοχλήσει κάποιος ένα συνάνθρωπο του για αυτά τα θέματα.

Αυτά είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ στα οποία η κοινωνία μας δεν είχε ποτέ σημαντικά προβλήματα ειδικά τα τελευταία 10 χρόνια. Ημουν μαζί σας στο ίδιο στρατόπεδο - μέχρι που αρχίσατε τις λεηλασίες. - Το ζήτημα είναι το εξής, η ελευθερία συσχετισμού - ο κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να υπάρξει ως ο εαυτός του όσο δικαίωμα έχουν οι ΛΟΑΤ να ζήσουν την ζωή τους - άλλο τόσο έχουν και οι Σωτηρκάτες - να ζήσουν την δική τους ζωή σύμφωνα με τα δικά τους πιστεύω - το να μην ανέχεσαι ούτε και ένα εκατοστό πιθαμή χώρου να υπάρχει για αυτούς δεν είναι ανεκτικότητα - είναι απολυταρχισμός. Γιατί πρέπει δλδ να μετεξελιχθεί ένα ζήτημα ισότητας σε ζήτημα εξευτελισμού όλων των υπολοίπων; Οπως δεν έχει το δικαίωμα ο χριστιανός να πάρει ένα γκευ και να τον αναγκάσει με το ζόρι να ασπαστεί τον Χριστιανισμο ή ένας Δυτικός να πιάσει ένα μουσουλμάνο και να τον κάνει με το ζορι δυτικό. Με την ίδια δυναμική δεν έχει κανένα δικαίωμα ο κάθε ΘΟΚ να επιβάλει με το ζόρι είτε τους αρέσει είτε όχι σε ένα χωριό να ανεβάσει με λεφτά των φορολογουμένων μια παράσταση προπαγάνδα που δεν ταιριάζει στα πιστεύω αυτών των ανθρώπων και να τους αναγκάσει με το έτσι θέλω να την δουν. *Ο λόγος που αναφέρω το θέμα της κρατικής χρηματοδότησης είναι διότι αυτό - θολώνει τα όρια μεταξύ αγνής τέχνης και κρατικής προπαγάνδας. Αν δεν υπήρχε η κρατική χορηγία στη μέση - αλλά και ο νόμος κάλυψη για νταηλίκια - δεν θα έγραφα καν το κείμενο.

Μπορεί να φαντάζει ως κάτι απλό αλλά είναι μια μάχη μεταξύ πραγματικής ελευθερίας και της νέας μορφής απολυταρχισμού της “κοινωνικής προόδου” Είναι απλά μια διαφορετική όψη του ίδιου νομίσματος - αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα.

σκοταδισμός και Μεσαίωνας από το όχι στο φως του κοκ



**UPDATE**


Η επίτροπος Διοικήσεως και Ανθρωπίνων Δικαωμάτων Μαρία Στυλιανού Λοττίδου έθεσε το θέμα στο πλαίσιο της τέχνης και της ελευθερίας της έκφρασης και άρα ως ζήτημα λογοκρισίας. (έλα παππού να δεις τα αμπέλια σου)

Καταρχάς η συζήτηση περί λογοκρισίας γίνεται - όταν το κράτος - κάνει την λογοκρισία - όχι το αντίστροφο αλλά για χάρη συζήτησης ας κάνουμε αυτή την συζήτηση.

"Η τέχνη δεν πρέπει να δέχεται λογοκρισίες"

Μαζί της λοιπόν, η ελευθερία του λόγου είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του Δυτικού πολιτισμού.
Η ειρωνεία είναι όμως, πως αν κάποιος ανατρέξει στους νόμους η ελευθερία του λόγου ΚΑΙ ΤΗΣ τέχνης περιορίζεται από δύο σημεία:

1)Τους παπάδες
2)τα ΛΟΑΤ+










"με γραπτό κείμενο ή με εικονογραφήσεις ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο" - ωραία ελευθερία της τέχνης.


Αλήθεια πότε ακούσαμε για τελευταία φορά κάποιος να δικαστεί για Υβριση Θρησκευμάτων;
Θα το ακούσετε όταν κάποιος θα κοροιδέψει τον Mοάμεθ - ή θα κάψει το κοράνι.
Είναι προφανές ότι πρέπει φύγουν από το νομικό σύστημα και οι δύο πρόνοιες ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ επικίνδυνες   - που είναι όμως η κυρία Λοτίδου να υπερασπιστεί την ελευθερία του λόγου όταν πέρασε αυτός ο νόμος;

"υποκίνηση βίας" ή "μίσους"  - για Χ-Ψ-Ω προνομιακές ομάδες πληθυσμού -

Δηλαδή υποκίνηση βίας ή μίσους σε όλους τους κακούς "άλλους" είναι εντάξει - αλλά έχουμε μια ειδική ομάδα ανθρώπων που σταδιακά θα μεγαλώνει και θα μεγαλώνει θα βάλει μέσα τον κάθε λογής "καταπιεσμένο" εκτός φυσικά από τον εχθρό που είναι ο κοινωνικός ιστός ο άνθρωπος που θέλει απλά να ζήσει μια φυσιολογική ζωή και να δώσει στα παιδιά του αυτό που έλαβε από τους πατεράδες του - μια ελεύθερη χώρα.

Γιατί να έχεις αυτό το προνόμιο;



Το ίδιο και στον καναδά  μια βοηθός καθηγητή τέθηκε σε διαθεσιμότητα διότι απλά έθεσε το ζήτημα Ελευθερίας Του λόγου στο να είσαι νομικά υποχρεωμένος να αποκαλέσεις κάποιον "zir" αντί sir or madam (δλδ φανταστικές λέξεις)

Στην Αμερική η γνωστή υπόθεση με κάποιον ζαχαροπλάστη που αρνήθηκε να κάνει μια τούρτα για ένα ομοφυλόφιλο άτομο

Το αν είναι ηθικό ή ευγενικό είναι άλλη υπόθεση - προφανώς και αν κάποιος άνθρωπος θέλει να τον λέω γυναίκα ΘΑ ΤΟΝ ΛΕΩ γυναίκα - είναι αυτονόητο αυτό - η συζήτηση είναι - αν πρέπει το κράτος να ορίζει τι πρέπει να λες να πιστεύεις και να σκέφτεσε - ΙΣΩΣ ΛΕΜΕ ΙΣΩΣ αν κάποιος απαιτεί πλέον ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟ ΝΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ   αλλίως θα σου κόψει το κεφάλι - ΙΣΩΣ πρέπει να κάνουμε διαφορετική συζήτηση..




4 comments:

Aceras Anthropophorum said...

Αδυνατώ να σε παρακολουθήσω. Αν ανεβάζαν δηλαδή τον μονόλογον του πουθκιού που εξικάρτισεν την Γαλλίαν στα γέλια προβληματίζοντας την τζ̆ιόλας για την κατάστασην της γεναίκας, τζ̆αι που έπαιξεν για χρόνια συνεχόμενης προβολής, εν θα ήταν προκλητικόν για τους Χριστιανούς; Τζ̆αι για να πούμεν την αλήθκειαν, δεν είναι οι Σωτηρκάτες που ετσουνιαστήκαν, εν η εκκλησ̆ιά τους που αντίδρασεν. Λαλείς εν μπούρδα. Επήες τζ̆αι είδες το θέατρον τζ̆αι έκρινες έτσι; Εγώ που άκουσα τζ̆είνους που είδασιν είσ̆εν πολλά θετικά σχόλια τζ̆αι ελέαν ότι εμίλαν για την αγάπην με έντεχνα χιουμορίστικον τρόπον. Έτσι από περιέργεια ρωτώ. Πόθθεν κρίνεις το μπούρδα; Είδες το οξά ακούεις τζ̆αι σύ της εκκλησιάς (η οποία επίσης δεν το είδεν). Τζ̆αι τζ̆είνον με τα λεφτά του φορολογούμενου πάλε... Δηλαδή η τέχνη που στηρίζεται που το κράτος πρέπει να έρκεται να σε ρωτήσει εσέναν αν σου αρέσκει επειδή επκιόρωσες φόρον; Τζ̆αι γιατί εσέναν; Επκιόρωσα τζ̆αι γώ. Ε καί; Αν δεν σου αρέσκει να μεν πάεις να το δεις. Ο καλλιτέχνης εν ελεύθερος να επιλέξει ότι νομίζει ότι θέλει να εκφράσει, τζ̆αι ο πληρωμένος που το κράτος θα έπρεπεν να εν ακόμια πιο ελεύθερος.

kyriakos said...

Το αν είναι μπούρδα ή όχι δεν είναι ουσιώδες συζήτηση - ας υποθέσουμε πως είναι ισάξιο του να βλέπεις την Αντιγόνη κάτω απο τον έναστρο ουρανό στο αρχαίο θέατρο της Σαλαμίνας - δεν είναι αυτό κριτήριο. Είμαι Λευκωσιάτης - παρακολουθώ θέατρο τα τελευταία 20 χρόνια όποτε είμαι Κύπρο - είδα πολλές ανεξάρτητες παραστάσεις που χωρίς καμία χορηγία έθιξαν τέτοια θέματα - και στο ΘΟΚ τα τελευταία χρόνια είδα πολλές τέτοιες παραστάσεις. Ετερον εκάτερον.

Η "ανοχή" προϋποθέτει εκ-φύσεως την ύπαρξη ορίων. δλδ υπάρχει μια νοητή γραμμή ότι εδώ σταματώ και ανέχομαι την δική σου φύση, εδώ ανέχεσαι την δική μου φύση. Αν δεν υπάρχει κανένας σεβασμός όριου από μία εκ των δύο πλευρών τότε πλέον είναι ζήτημα απολυταρχισμού. Η μία πλευρά έχει μηδενική ανοχή στην φύση του άλλου.

Αρα η συζήτηση είναι θέμα ορίων - προφανώς για να πάει κάποιος να ανεβάσει μια παράσταση με ένα τόσο προβοκατόρικο τίτλο στη Σωτήρα θέλει να τεστάρει τα όρια : (θέλει δλδ να κερδίσει έδαφος)

100 μέτρα πάρατζει το δίπλα το χωρκό δεν είχε κανένα πρόβλημα να ανεβάσει την παράσταση, 200 μέτρα πάρατζει είναι η Αγια νάπα που είναι η πρωτεύουσα της ακολασίας (πανευρωπαϊκά ίσως)


ΟΧΙ ΟΜΩΣ πρέπει ΚΑΘΕ ΠΙΘΑΜΗ ΓΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ "ανεκτική"

ένας ελεύθερος άνθρωπος θέλει λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο για να καταλάβει πως το "ανεκτική" είναι ευφημισμός για υποταγή σε μια συγκεκριμένη ιδεολογία.

Για τι ανοχή συζητάμε;

Μέρος της φύσης του να είσαι "χριστιανός"/"συντηρητικός" Είναι ότι πιστεύεις σε μια σειρά από ηθικές αξίες

Η ερώτηση είναι η εξής - που μπορεί ένας τέτοιος άνθρωπος πλέον να υπάρξει ως ο εαυτός του;

όταν επι της ουσίας θες να εξαναγκάσεις μια συντηρητική μικρή κοινωνία με το εσιέκκιπι να ΥΠΟΤΑΧΤΕΙ σε αυτό - διότι με την θέληση της δεν θέλει.

Αυτός είναι ο απολυταρχισμός της "προοδευτικότητας" - κοινωνικός φασισμός - μεταμφιεσμένος.

και αν νομίζεις ότι αν ανέβαινε η παράσταση (έστω και αν διαφωνούσαν) δεν έγινε και τπτ λανθάνεσαι - αυτή είναι η φύση του απολυταρχισμού - δεν έχεις το δικαίωμα ύπαρξης - σε κάποια φάση θα είναι πολύ αργά να αντιδράσεις - αν δεν είναι ήδη.
η μάχη που δεν έδωσες εκεί απλά θα μεταφερθεί πάραπερα και ξερουμε που πάει από το εξωτερικό - την πάνε στα παιδιά μας


Στα νηπιαγωγεία στο εξωτερικό πηγαίνουν πλεον τραβεστί και λένε στα παιδάκια ότι "αν νιώθετε ότι είστε κοριτσάκια ή αγοράκια να το πείτε στους γονείς σας και τους δασκάλους σας και δεν μπορούν να σας κρίνουν ή να σας καταπιέσουν"

και πρέπει τώρα οι γονείς ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ να δώσουν ΟΡΜΟΝΕΣ που μπλοκάρουν την εφηβεία σε παιδάκια!!
ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ.

διότι αυτά συμβαίνουν πλέον στον Καναδά, Σουιδία κτλ.

που δεν έχω κάτι με τους ανθρώπους αλλά
ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΣ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ "ΑΝΟΧΗΣ" ΣΟΥ;

πρέπει να καταντήσουμε κυριολεκτικά να θυσιάζουμε παιδάκια στο βωμό της ανεκτικότητας;


δεν έχουν το ηθικό έδαφος οι τραμπούκοι της προόδου - απλά επειδή χρησιμοποιούν ευφημισμούς στης περιγραφή των ιδεολογιών τους.


http://thefederalist.com/2017/08/23/kindergarten-trans-discussion-daughter-came-home-crying-shaking-afraid-turn-boy/

http://www.dailywire.com/news/20030/kindergarten-teacher-stages-transgender-transition-paul-bois

http://www.huffingtonpost.ca/2017/08/28/transgender-kids-book_a_23188219/





Aceras Anthropophorum said...

Υπάρχει πολλή δόση υπερβολής σε αυτά που γράφεις. Δεν καταλάβω γιατί το κάμνεις. Τα παραδείγματα που διάς εκτός context μου φαίνουνται παρατραβημένα με μιαν υπέρμετρην δόση φόβου τζιαι επιθετικότητας. Ο καθένας βέβαια με τες ευαισθησίες του. Το ότι η τέχνη εμπεριέχει πολλές φορές την πρόκληση είναι παγκόσμιον φαινόνενον. Αλλιώς θα ήταν ανιαρή τζιαι ανούσια. Ακριβώς τεστάρει τα όρια τζιαι σπρώχνει μιαν κοινωνίαν να κοιτάξει έξω από τα όρια της για να μην μείνη φυλακισμένη να αυτοσυντηρήται. Δεν έζησες ίσως τον πραγματικόν φασισμόν της χωρκάτικης "κοινωνικής συνοχής", αλλά εγώ δεν θα εδίουν μίαν μπακκίραν να υπερασπίσω τες ευαισθησίες των χριστιανών. Ξύδιν.

kyriakos said...

Φαντάσου να έλεγε δεν με ενδιαφέρει να υπερασπιστώ τις ευαισθησίες των Γκευ, Ξύδιν,
δεν με ενδιαφέρει να υπερασπιστώ τους χ ψ ω.

έρχεσαι επιβεβαιώνεις πραγματικά αυτό που λέω, τον απολυταρχισμό που κρύβεται πίσω που την "προοδευτικότητα"

Για να υπερασπιστείς πραγματικά την ελευθερία του λόγου, πρέπει να υπερασπιστείς την ελευθερία του λόγου που πραγματικά μισείς.

Δεν είναι καθόλου ακραία αυτά που λέω, είναι η πραγματικότητα,
ακόμα δεν έγραψα τπτ. Τέτοια ακραία παραδείγματα χρησιμοποίησαν εξάλλου για να στοιχειοθετήσουν την "καταπίεση" και να κερδίσουν τα ειδικά νομικά προνόμια εις βάρος του κοινωνικού ιστού.
Φέρνεις στο μυαλό σου την εκδοχή του Χόλιγουντ κακού χριστιανού - χιτλερ. Η πραγματικότητα είναι η γιαγιά που πάει στην εκκλησία να ανάψει το κεράκι της, ο γονιός που προσπαθεί να μεγαλώσει την κόρη του και τον γιο του μακρυά που ναρκωτικά και τους κινδύνους της αυτοκαταστροφικής νοοτροπίας της απρόσωπης ασυδοσίας.

και ξαναλέω, είμαι άθεος, μακάρι να μπορούσα να πιστέψω..

αλλά δεν νομίζω ότι και αυτοί που ανα τους αιώνες πίστευαν - στην τελική - πίστευαν σε παραμύθια όπως λέει η φαντασία του νεοτερισμού που νομίζει ανακάλυψε την τασιηνόπιττα -

Μου φαίνεται ότι κατανοούσαν την αφαίρεση που γίνεται στο μυαλό - και πίστευαν απλά σε κάποιες αξίες.
που με την εμπειρία χρόνων έδειχναν πως ωφελούσαν την κοινωνία - έναντι κάποιων άλλων ηθικών αξιών που έβλαπταν τον κοινωνικό ιστό - (φόνος κλοπή μοιχεία ψέμα κτλ)

2)

Η ελευθερία του λόγου νομικά - όπως είδες στο update - κινδυνεύει πραγματικά από αυτό το φαινόμενο
- οι νόμοι για "ρητορική μίσους" - είναι λογοκρισία και ευμενής διάκριση.
αντικαθιστούμε τον "εργάτη" της αριστεράς με τον κάθε μορφής καταπιεσμένο και του δίνουμε ειδικά προνόμια για "ισότητα" και στην τελική ο καταπιεστής να είναι αντί τα αφεντικά - είναι η κοινωνία.

Οταν η "ελευθερία του λόγου" είναι μόνο υπερ της αυτοκαταστροφής της κοινωνίας και όχι υπερ της υπερασπιστής των υπέρτατων αξιών της οικογένειας, της εγκράτειας, της ηθικής - δεν θέλει και πολύ σκέψη για να καταλάβεις ότι κάτι πάει λάθος.

και όταν ζήσεις σε χώρες/κοινωνίες που είναι πιο μπροστά αυτό το πράγμα είναι ξεκάθαρο.
όπως επίσης και όταν ζήσεις σε χώρες που είναι πολύ πίσω (πχ σαουδική αραβία)

Η ελευθερία συσχετισμού είναι πολύ μεγάλη ιστορία - ίσως τόσο μεγάλη που ούτε καν μπορεί να διανοηθούμε που πάει το πράγμα